Ez a weboldal sütiket használ annak érdekében, hogy személyre szabott és interaktív módon tudjuk megjeleníteni Önnek a tartalmakat. A weboldal használatával elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információ

Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Garancia

Garancia

A SmartKit Webáruház által forgalmazott termékekre a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó jogszabályok érvényesek!

A vonatkozó jogszabályok értelmében bizonyos általunk forgalmazott új termékekre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékek esetében külön kerül feltüntetésre! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.

A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.

Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

  • A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
  • A nyugta vagy számla egy példánya
  • Webáruházunk által kiállított jótállási jegy vagy a termékhez gyárilag mellékelt "Gyári garancia jegy”


Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem áll módunkban a jótállási igényt elfogadni!

A garanciális problémával behozott készülékeket minden esetben továbbítjuk a garanciális hátteret biztosító beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében megrepedt, összetört, beázott stb.) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén a továbbiak a teendők

  1. Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr elérhetőségén vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ a termékhez mellékelt garancia levélben). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogalapja elfogadott, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.
  2. Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.
  3. Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodott termék cseréjét.
  4. A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
  5. Portósan küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni, Webáruházunk azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
  6. A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a Vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a Webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.
  7. Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.
  8. A jótállás nem érvényes:
  • Nem rendeltetésszerű használat vagy szakszerűtlen kezelés
  • Helytelen tárolás/szállítás
  • Erőszakos külső behatás
  • Elemi csapás (villámcsapás, túlfeszültség…)
  • Szoftverek használatából eredő károsodások
  • Természetes elhasználódás
  • Nedves vagy poros környezetben történő használat
  • Beszállítóink szervizén kívül végzett javítás / átalakítás / módosítás / beavatkozás esetén.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön e-mailben az ügyfélszolgálatunkon.