Garancia
A SmartKit Webáruház által forgalmazott termékekre a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó jogszabályok érvényesek!
A vonatkozó jogszabályok értelmében bizonyos általunk forgalmazott új termékekre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékek esetében külön kerül feltüntetésre! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
- A nyugta vagy számla egy példánya
- Webáruházunk által kiállított jótállási jegy vagy a termékhez gyárilag mellékelt "Gyári garancia jegy”
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem áll módunkban a jótállási igényt elfogadni!
A garanciális problémával behozott készülékeket minden esetben továbbítjuk a garanciális hátteret biztosító beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében megrepedt, összetört, beázott stb.) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén a továbbiak a teendők
- Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr elérhetőségén vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ a termékhez mellékelt garancia levélben). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogalapja elfogadott, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.
- Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.
- Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodott termék cseréjét.
- A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
- Portósan küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni, Webáruházunk azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
- A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a Vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a Webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.
- Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.
- A jótállás nem érvényes:
- Nem rendeltetésszerű használat vagy szakszerűtlen kezelés
- Helytelen tárolás/szállítás
- Erőszakos külső behatás
- Elemi csapás (villámcsapás, túlfeszültség…)
- Szoftverek használatából eredő károsodások
- Természetes elhasználódás
- Nedves vagy poros környezetben történő használat
- Beszállítóink szervizén kívül végzett javítás / átalakítás / módosítás / beavatkozás esetén.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön e-mailben az ügyfélszolgálatunkon.