Termékek Menü
0

Ezzel az eszközzel kényelmesebbé válik az irodaházak élete

Ezzel az eszközzel kényelmesebbé válik az irodaházak élete

 

Ideje búcsút inteni a beléptető kártyáknak és távirányítóknak. A Nold Open átlátható és kényelmes megoldást nyújt az irodai beléptetés menedzselésére, amelynek legfontosabb előnyeit szedtük össze 3 pontban.

1. Komplex beléptető rendszer, amely egyszerű kezelhetőséggel párosul

A Nold Cloud webalapú alkalmazásával könnyedén nyomonkövethető a munkatársak és a látogatók belépése. Nold Open eszközeidet egyetlen felületről menedzselheted függetlenül attól, hogy hol helyezkednek el.  Az időkorlátos vagy ismétlődő hozzáférésnek köszönhetően pedig optimalizálhatod a beléptetést vendégeid vagy munkatársaid szokásaihoz illeszkedően!



 

2. A meglévő zárszerkezetekkel is kompatibilis

A Nold Open készülék csatlakoztatható bármely meglévő beléptető rendszerhez, kódzáras ajtókhoz, kártyaolvasókhoz, elektromos zárakhoz. Ez az univerzális eszköz kiváló kiegészítője meglévő beléptető rendszereknek, hiszen továbbra is használhatóak maradnak a korábbi távirányítók, mágneskártyák, egyéb beléptető eszközök.



 

3. Hasznos funkciók a közösségi irodák menedzselése érdekében

Ezzel az eszközzel nemcsak az irodaházak, de minden olyan közösségi épület is menedzselhető, amely nagyszámú beléptetést igényel. A Nold Open tökéletes megoldás lehet a közösségi irodák látogatóinak és karbantartó személyzetének számára is.

A Nold funkcióival fejlesztheted vállalkozásodat: nyomonkövetheted, hogy ki, mikor lépett be az irodába és a korlátlan hozzáférés mellett időkorlátos kulcsot is kioszthatsz. Mivel nagy mennyiségű adat importálható az eszköz felhő alapú rendszerébe, ezért csoportos feladatokat is társíthatsz hozzá.

 

Kíváncsi vagy hogyan működik?

A videóban bemutatjuk a Nold Cloud beléptető rendszerét használat közben.

 

Kérdésed van? Írj nekünk a hello@smartkit.hu email címre és segítünk.

fbq('track', 'ViewContent');