Ezzel az eszközzel kényelmesebbé válik az irodaházak élete
Ideje búcsút inteni a beléptető kártyáknak és távirányítóknak. A Nold Open átlátható és kényelmes megoldást nyújt az irodai beléptetés menedzselésére, amelynek legfontosabb előnyeit szedtük össze 3 pontban.
1. Komplex beléptető rendszer, amely egyszerű kezelhetőséggel párosul
A Nold Cloud webalapú alkalmazásával könnyedén nyomonkövethető a munkatársak és a látogatók belépése. Nold Open eszközeidet egyetlen felületről menedzselheted függetlenül attól, hogy hol helyezkednek el. Az időkorlátos vagy ismétlődő hozzáférésnek köszönhetően pedig optimalizálhatod a beléptetést vendégeid vagy munkatársaid szokásaihoz illeszkedően!
2. A meglévő zárszerkezetekkel is kompatibilis
A Nold Open készülék csatlakoztatható bármely meglévő beléptető rendszerhez, kódzáras ajtókhoz, kártyaolvasókhoz, elektromos zárakhoz. Ez az univerzális eszköz kiváló kiegészítője meglévő beléptető rendszereknek, hiszen továbbra is használhatóak maradnak a korábbi távirányítók, mágneskártyák, egyéb beléptető eszközök.
3. Hasznos funkciók a közösségi irodák menedzselése érdekében
Ezzel az eszközzel nemcsak az irodaházak, de minden olyan közösségi épület is menedzselhető, amely nagyszámú beléptetést igényel. A Nold Open tökéletes megoldás lehet a közösségi irodák látogatóinak és karbantartó személyzetének számára is.
A Nold funkcióival fejlesztheted vállalkozásodat: nyomonkövetheted, hogy ki, mikor lépett be az irodába és a korlátlan hozzáférés mellett időkorlátos kulcsot is kioszthatsz. Mivel nagy mennyiségű adat importálható az eszköz felhő alapú rendszerébe, ezért csoportos feladatokat is társíthatsz hozzá.
Kíváncsi vagy hogyan működik?
A videóban bemutatjuk a Nold Cloud beléptető rendszerét használat közben.
Kérdésed van? Írj nekünk a hello@smartkit.hu email címre és segítünk.